Brev:
Mistet appetit
11. februar 2016
Alder:
6 mdr.
Mistet appetit
Kære Helen
Jeg skriver til dig ang. min store søn (8,6kg) på lige knap 6 måneder, der lige pludselig har mistet lysten til flaske.
Vi er godt igang med grød og mos, der har fungeret fint. Har fulgt dine anbefalinger med flaske til putning. Dvs. der er gået en time til halvanden imellem grød og MME.
Der er ikke sket nogen ændring i min rutine med mad, men de sidste 3-4 dage har den lille mand ikke ville spise ret meget MME, måske max 100ml om dagen. Hverken dag eller nat???? Han er en lille smule snottet, men han var endnu mere snottet for en uge siden, og der spiste han med stor vellyst. Han virker ikke ked af det, tværtimod virker det som om han har udviklet sig enormt meget og mestrer mange flere færdigheder de sidste dage.
Min bekymring er om han får nok væske og næring, og balancen mellem grød/mos og MME.
Kunne godt bruge en god dagsrutine, der måske også medregner vi snart skal nedtrappe flasken kl. 3 nat.
Mange hilsner